Als uw product defect is, wilt u natuurlijk dat het zo snel mogelijk wordt gerepareerd of vervangen. Of u bent van gedachten veranderd en wilt uw product binnen de bedenktermijn terugsturen. Dat kan natuurlijk ook. Wij repareren of vervangen je product, afhankelijk van de garantie.
Wat willen wij van u weten?
Hiermee kunnen wij meteen terugvinden wat u bij ons hebt besteld, zodat wij u zo snel mogelijk kunnen helpen.
Hiermee kunnen wij meteen zien van wie het retourpakket is.
Dit hebben wij alleen nodig als u uw bedrijfsnaam vermeld wilt hebben op de pakbon.
Deze gegevens hebben wij nodig om de koerier te laten weten waar het pakket moet worden afgeleverd als deze is gerepareerd of is vervangen.
Uw telefoonnummer hebben wij nodig om u eventueel te kunnen informeren over de reparatie of vervanging van uw retourzending.
Uw emailadres hebben nodig om u de verzendgegevens te kunnen toesturen, zodat u kunt zien waar uw pakket zich bevindt.
Retourneren kan via de volgende link: toolmax.nl/retouren.html.
Wilt u een product/machine opsturen voor reparatie? In uw account gaat u dan naar "Orders & facturen". Heeft u geen account, klik dan op deze link.