Bing
Klantenservice

Hoe kunnen wij u van dienst zijn?

search
Meest Gestelde Vragen
  • Worden er ook bezorgkosten berekend?

    In sommige gevallen worden er bezorgkosten berekend.

    Verzenden binnen Nederland
    tot € 75,- € 4,95
    vanaf € 75,- Gratis
    Same day delivery € 2,95 extra
    Avondlevering PostNL € 1,95 extra
    Deellevering € 3,95 extra
    Verzenden naar België
    tot € 75,- € 4,95
    vanaf € 75,- Gratis
    Deellevering € 3,95 extra

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Het is zeker mogelijk om uw bestelling te annuleren. Het snelste kunt u dit regelen door een email met uw verzoek te sturen naar info@toolmax.nl

  • Op welke manier kan iets retourneren?

    Dit kunt u eenvoudig regelen via uw account. Hier kunt u aangeven wat u wilt retourneren en wat de reden is. Bovendien kunt u hier gemakkelijk de status van uw retour volgen. In uw account gaat u dan naar "Mijn retouraanvragen"

    Heeft u geen account maar wilt u iets retourneren, dan klikt u op deze link.

  • Kan ik zonder BTW een bestelling plaatsen?

    Het is mogelijk om een bestelling te plaatsen en geen btw af te dragen

    U dient dan te beschikken over een geldig buitenlands btw-nummer. Het btw-nummer moet worden ingevoerd met de landcode gevolgd door het btw-nummer zonder spaties of leestekens

    Invoervoorbeeld: BE0123456789

Feedbackcompany

9,3 / 10

Gebaseerd op 1348 beoordelingen

Charles: "Prima service. Duidelijke product omschrijving en snelle levering."

24 apr. 2017

Anoniem: "De bestelling word optijd geleverd goed en netjes verpakt. En wat je op de website ziet krijg je geleverd. En een vertrouwde in druk geeft het ..."

23 apr. 2017

h v middelkoop: "prima"

23 apr. 2017
 Retouren & Garantie
  • Op welke manier kan iets retourneren?

    Dit kunt u eenvoudig regelen via uw account. Hier kunt u aangeven wat u wilt retourneren en wat de reden is. Bovendien kunt u hier gemakkelijk de status van uw retour volgen. In uw account gaat u dan naar "Mijn retouraanvragen"

    Heeft u geen account maar wilt u iets retourneren, dan klikt u op deze link.

  • Heb ik garantie op mijn aankoop?

    Al onze producten worden geleverd met volledige fabrieksgarantie, dus wanneer uw aangeschafte product in de garantieperiode defect raakt kunt u het product naar ons retourneren, middels de retourprocedure.

    De fabrieksgarantie wordt altijd verzorgd door de dealer waarbij u het product heeft gekocht. Voor particulieren geldt een fabrieksgarantie van twee jaar en bent u een zakelijke klant heeft u 1 jaar fabrieksgarantie.

    U kunt bij sommige fabrikanten uw aankoop registreren, waardoor u drie jaar fabrieksgarantie heeft. U dient het extra garantiecertificaat te bewaren samen met uw aankoopfactuur. Indien dit mogelijk is staat dit vermeld op de productpagina.

  • Wat is de tevredenheidsgarantieperiode?

    Mocht u niet tevreden zijn over het aan u geleverde product, dan kunt u deze binnen 14 dagen aan ons retourneren, mits onbeschadigd en ongebruikt.

    U betaalt bij ons geen annuleringskosten. U kunt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort krijgen of u kunt het product omruilen tegen een ander product uit het ToolMax assortiment. Voor het retourneren van de producten kunt u gebruikmaken van de retourprocedure in uw account.

    ToolMax vergoedt alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten die in rekening gebracht zijn voor het geretourneerde artikel, binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de herroeping is gemeld. Tenzij ToolMax aanbiedt het product zelf af te halen, wacht ToolMax met terugbetalen tot het artikel is ontvangen of tot u als consument aantoont dat u het artikel heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. ToolMax gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat u als consument heeft gebruikt, tenzij u als consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos.

    Binnen de veertien dagen tevredenheidsgarantieperiode neemt ToolMax de retourkosten voor haar rekening!

 Bezorging
  • Worden er ook bezorgkosten berekend?

    In sommige gevallen worden er bezorgkosten berekend.

    Verzenden binnen Nederland
    tot € 75,- € 4,95
    vanaf € 75,- Gratis
    Same day delivery € 2,95 extra
    Avondlevering PostNL € 1,95 extra
    Deellevering € 3,95 extra
    Verzenden naar België
    tot € 75,- € 4,95
    vanaf € 75,- Gratis
    Deellevering € 3,95 extra

  • Kan mijn bestelling worden afgeleverd op een ophaallocatie?

    Het is voor bestellingen die in Nederland afgeleverd moeten worden mogelijk om dit op een PostNL Pakjegemakpunt te laten afleveren. Dit kunt u bij het afrekenscherm kiezen.

  • Is Same day Delivery mogelijk voor mijn bestelling?

    Same day delivery
    Voor same day delivery wordt voor de verzendkosten €2,95 extra in rekening gebracht. Wanneer alles in uw winkelwagentje op voorraad is en u uw bestelling voor 12.00 uur plaatst, wordt het dezelfde dag tussen 18.00 en 22.00 uur afgeleverd (alleen maandag t/m vrijdag mogelijk).

    U kunt op zondag er ook voor kiezen om uw bestelling maandagavond geleverd te krijgen, als u in het afrekenscherm kiest voor de optie "maandagavondlevering" Voor deze optie wordt €1,95 extra in rekening gebracht. Uiteraard geldt dit alleen voor voorraadartikelen.

    TIP: Wanneer u een voorraadartikel na 22.00 uur 's avonds besteld, kunt u voor €1,95 extra de bestelling de volgende avond geleverd krijgen. U kiest bij het afrekenscherm dan voor de optie "volgende avondlevering".

    Het kan voorkomen dat same day delivery door afwijkende afmetingen of het gewicht toch niet mogelijk blijkt te zijn. Wij zullen dit direct laten weten na het plaatsen van de bestelling.


 Levertijden
  • Hoe snel wordt het artikel geleverd als het voorradig is?

    Afhankelijk van de wijze van betalen/verzenden wordt uw bestelling, indien besteld op maandag t/m vrijdag voor 22.00 uur en op zaterdag voor 21.00 uur nog dezelfde dag verzonden. De bestelling wordt binnen 24 uur afgeleverd, voor België geldt in sommige gevallen dat dit binnen 48 uur gebeurt.

    Let op: Bestaat uw bestelling uit meerdere producten, dan dienen alle producten op voorraad te zijn (indien 24-uurs levering gewenst is). U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling in deellevering te laten uitleveren. Dit kunt u aangeven tijdens het afrekenproces. Wij rekenen hiervoor €3,95 extra.

  • Wat is de levertijd als het artikel niet voorradig is?

    Indien het product niet voorradig is staat bij het artikel vermeld wat de levertijd is. Op het moment dat er een levertijd bij het product staat aangegeven betekent dit dat het product niet voorradig is en binnen de aangegeven levertijd naar u zal worden verzonden.

    Het kan voorkomen dat de aangegeven levertijd niet gehaald kan worden, doordat het artikel ook niet voorradig is bij de producent. Wij proberen u daar zo spoedig mogelijk per mail van op de hoogte te stellen.

  • Wat als de levertijd van mijn product is verlopen?

    Onze inkoop werkt er hard aan om u te voorzien van een nieuwe levertijd. Als u binnen 2 werkdagen geen bericht van ons heeft ontvangen, verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice.

 Betalen
  • Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar?

    Er zijn verschillende manieren waarop u kunt betalen bij ToolMax. Naast dat u het bedrag per bank kunt overmaken naar IBAN-nummer NL50 RABO 0103 9802 45 ten name van Maxstore kunt u ook gebruikmaken van de volgende betaalmethodes:

    iDEAL Gratis
    Creditcard (VISA/MasterCard) 0.9% van orderbedrag
    PayPal 1.5% van orderbedrag
    AfterPay - acceptgiro €0.99 servicekosten

    (alleen mogelijk in Nederland)

    AfterPay voor bedrijven €1.50 servicekosten

    (alleen mogelijk in Nederland)

    Bancontact Gratis (alleen mogelijk in België)
    Rembours (betalen aan bezorger) Nederland: €9.95
    Betalen bij afhalen Gratis (contant en PIN)
  • Kan ik zonder BTW een bestelling plaatsen?

    Het is mogelijk om een bestelling te plaatsen en geen btw af te dragen

    U dient dan te beschikken over een geldig buitenlands btw-nummer. Het btw-nummer moet worden ingevoerd met de landcode gevolgd door het btw-nummer zonder spaties of leestekens

    Invoervoorbeeld: BE0123456789

  • Ik heb een kopie factuur nodig?

    U kunt de facturen van uw bestellingen terugvinden in uw account onder het kopje "mijn bestellingen"

 Aanvragen
  • Kan ik ook een offerte aanvragen?

    Offerte aanvragen





    * Verplichte velden


  • Hoe kan ik een specifiek onderdeel geleverd krijgen?
    .
 Bestellen
  • Worden er ook bezorgkosten berekend?

    In sommige gevallen worden er bezorgkosten berekend.

    Verzenden binnen Nederland
    tot € 75,- € 4,95
    vanaf € 75,- Gratis
    Same day delivery € 2,95 extra
    Avondlevering PostNL € 1,95 extra
    Deellevering € 3,95 extra
    Verzenden naar België
    tot € 75,- € 4,95
    vanaf € 75,- Gratis
    Deellevering € 3,95 extra

  • Heeft ToolMax de laagsteprijsgarantie?

    ToolMax heeft geen laagsteprijsgarantie. ToolMax probeert de artikelen zo concurrerend mogelijk aan te bieden. Mocht u toch een artikel hebben, waarvan deze een stuk goedkoper is bij één van onze concurrenten kunt u altijd met ons contact opnemen om te kijken wat wij met de prijs voor u kunnen doen. Het beste kunt u dan een email sturen naar info@toolmax.nl

  • Kan ik ook een bestelling plaatsen zonder account?
    Dat is mogelijk, u bent niet verplicht om een account aan te maken om een bestelling te plaatsen.
 Bonussysteem
  • Wat kan ik met mijn bonuspunten?

    De gespaarde bonuspunten kunt u bij een volgende bestelling verzilveren. De bonuspunten die u verzilverd zorgen voor een korting op het totaalbedrag.

    U kunt de bonuspunten verzilveren door deze in te voeren bij het afrekenscherm.

    Om bonuspunten te kunnen sparen heeft u wel een account nodig.

  • Hoe lang zijn de bonuspunten geldig?

    De bonuspunten blijven onbeperkt geldig. Zolang u een account bij ons heeft blijven de gespaarde bonuspunten daarop staan.

 Wijzigen / annuleren
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Het is zeker mogelijk om uw bestelling te annuleren. Het snelste kunt u dit regelen door een email met uw verzoek te sturen naar info@toolmax.nl

  • Hoe kan ik de gegevens van de bestelling wijzigen?

    U kunt de gegevens van uw bestelling wijzigen door een email te sturen naar info@toolmax.nl.

    U kunt bijvoorbeeld op deze manier uw adresgegevens wijzigen, maar ook eventueel uw bestelling laten aanpassen.

 Contact
  • Ik heb een klacht, op welke manier kan ik deze melden?

    Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over een product en/of de dienstverlening, zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. Voor de snelste afhandeling van uw klacht kunt u een e-mail sturen aan info@toolmax.nl of telefonisch contact opnemen door te bellen met 050-4031111

    Wij streven ernaar om dezelfde dag een reactie op uw klacht te geven en/of deze op te lossen. Wij zullen uw klacht uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar ToolMax.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

  • Welke Algemene Voorwaarden hanteert ToolMax?

    ToolMax.nl, onderdeel van Maxstore BV, is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. De algemene voorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk vindt u hier Algemene Voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk

  • Wat zijn de contactgegevens van ToolMax?

    ToolMax
    Kieler Bocht 27-1
    9723 JA Groningen
    Tel: +31 (0)50 403 1111
    Fax: 084 837 0027 
    email: info@toolmax.nl

    Onze telefonische helpdesk is op werkdagen (ma t/m vr) van 8.30 tot 17.00 bereikbaar. Voor vragen over een bestelling kunt u tot 22.00 telefonisch terecht.